Sākums » Raksti » Aisberga arhīvs » Pārdomām |
http://www.aisbergs.lv/?p=19063
Vēlreiz par zināmo, jeb uzbrukums mūsu nākotnei. PĀRDOMĀM 02.01.2011
NO «AISBERGA» PASTA KASTĪTES . Bieži presē parādās raksti, kur latvieši tiek vainoti
patriotisma trūkumā pret savu valsti. Tiek minēta gan draugu būšana un
korupcija augstākajos mūsu valsts varas gaiteņos, gan ierindas pilsoņu nevēlēšanās
maksāt nodokļus un došanās projām no savas valsts labākas dzīves meklējumos.
Bet, kas tad ir patriotisms pret savu valsti un tautu? Patriotisms – tā ir
gatavība ziedot un ziedoties šīs valsts vai tautas labā. Tā ir gatavība valsts
vai tautas intereses stādīt augstāk par savām personīgajām interesēm un
vajadzībām. Patriotisms – tā ir konkrēta rīcība un konkrēti darbi. Taču
jebkurai apzinātai darbībai ir nepieciešama motivācija. Šādu motivāciju
patriotismam dod nacionālisms. Ja patriotisms ir tas, ko es daru, tad
nacionālisms ir tas, kas sniedz man atbildi, kāpēc es to daru. Nacionālisms –
tā ir mīlestība pret savu tautu un savu tēvzemi. Tā ir kopības sajūta un
apziņa, ka mēs visi esam viens veselums, visi mēs esam kā viena liela ģimene,
kas saistīta ar neredzamām saitēm. Cilvēks uzupurējas un ziedo savu labklājību,
savas personīgās intereses, pat savu veselību un dzīvību tautas vai tēvzemes
labā tāpēc, ka viņš mīl šo zemi un tautu, tāpēc, ka viņš ir nacionālists. . Tikpat dabiski, kā mīlestība pret otru cilvēku un
mīlestība pret bērniem, kas dzimuši laulībā ar šo otro cilvēku, rada vēlmi un
motivāciju ziedot sevi savas ģimenes labā, nacionālisms rada vēlmi un
motivāciju būt patriotam. Un otrādi - apkarojot, diskreditējot un zākājot
nacionālismu, nenovēršami tiek iznīcināts arī patriotisms. Valsti, kurai savas
pastāvēšanas pamatā nav nacionālisma, var salīdzināt ar piespiedu laulību bez
mīlestības. Formāli gan dzīves biedriem it kā ir tiesības vienam otru vainot
egoismā un neuzticībā, bet nav nekāda iemesla un pamatojuma pašiem nebūt
laulības pārkāpējiem un egoistiem. Mūsdienu sabiedrībā plaši ir izvērsta nacionālisma
diskreditēšanas kampaņa. Cilvēkiem cenšas iestāstīt, ka nacionālisms ir kaut
kas muļķīgs, slikts, novecojis…. Tiek apgalvots, ka nacionālisms ir bijis par
iemeslu neskaitāmiem vardarbīgiem, asiņainiem konfliktiem starp valstīm un
tautām. Šeit nacionālisms apzināti tiek jaukts ar tādiem jēdzieniem kā „šovinisms”
un „nacisms”. Nacionālisms – tā ir mīlestība pret savu zemi un tautu. Nacionālisms
– tā ir kopības apziņa ar savu tautu , mīlestība un lepnums par savas tautas
kultūru. Bet mīlēt savu zemi un tautu – tas taču nenozīmē ienīst citas zemes un
tautas! Vai tad tādēļ, ka es mīlu savus bērnus un savu ģimeni, man būtu
jāienīst un jācenšas nodarīt kaut ko ļaunu citiem bērniem un citām ģimenēm?
Protams, nē! Bet tieši šādas muļķības par nacionālismu un nacionālistiem tiek
plaši izplatītas. Kāpēc šāds naids pret nacionālismu? Tāpēc, ka, acīm redzot,
kādam tas ļoti traucē. Nevienam, kas kaut nedaudz interesējas par politiku un vēsturi nav
noslēpums, ka sadarbība starp pasaules valstīm (ja to tā var apzīmēt) nenotiek
pēc vienlīdzības un taisnīguma principiem. Vienmēr lielvalstis ir centušās un
arī tagad cenšas savu varenību un labklājību nodrošināt uz mazāko valstu
rēķina. Un jo vājāka nacionālā vienotība kādā valstī, jo vieglāk šo valsti
izlaupīt un paverdzināt. Šādas netaisnīgas politikas rezultātā iegūtās
bagātības lielvalstu sabiedrībā netiek sadalītas vienlīdzīgi. Ir zināmas
aprindas, kuras no tā iegūst „lauvas tiesu”. Veidojas transnacionālas
kompānijas, kuru ienākumi balstās nevis uz pašu valsts tautsaimniecības
attīstību, bet gan uz citu valstu dabas bagātību piesavināšanos un darbaspēka
izmantošanu. Šie ļaudis savu personīgo labklājību un ienākumus saista nevis ar
savas valsts izaugsmi un attīstību, bet gan ar iespējām savā labā izmantot citu
valstu resursus. Ir tikai loģiski, ka ar laiku šīs aprindas no dažādām valstīm
pārtrauca konkurences cīņu savā starpā un vienojās, lai slepeni ar kopīgiem
spēkiem virzītu un vadītu pasaules valstu politiku un ekonomiku sev vēlamajā
virzienā. Tā ļoti vienkāršoti varētu aprakstīt tā sauktās pasaules valdības
veidošanās procesu. Un nav pat tik būtiski vai šī pasaules mēroga sazvērestība
aizsāka veidoties pirms simts vai tūkstoš gadiem. Būtiski ir saskatīt šo
realitāti un ar to rēķināties. Šie „pasaules varenie” par savu interešu sfēru uzskata visas valstis un
tautas, neatkarīgi no to reliģiskās piederības un atrašanās vietas. Viņu mērķis
nav nauda, kā tas pirmajā brīdī varētu likties. Naudas apgrozījumu un ražošanu
kontrolē viņi paši. Viņu mērķis ir reālas vērtības. Viņi ir nolēmuši iegūt savā
pilnīgā kontrolē un īpašumā cilvēces pastāvēšanai nepieciešamos zemeslodes
resursus un kļūt par to izmantošanas iespēju noteicējiem. Viņi ir nolēmuši, ka
pasaulē pārāk straujos tempos un pārāk lielos apmēros tiek patērēti šie
resursi, tādēļ ir jāsamazina zemeslodes iedzīvotāju skaits. Kam piederēs
resursi, tas valdīs pār pasauli. Kam piederēs resursi, tas būs noteicējs pār
miljardiem cilvēku dzīvību un nāvi. Protams, ka tas ir pretrunā ar tautu un valstu interesēm. Pastāvot neatkarīgām valstīm un nacionālisma vienotām tautām, šāda viltīga laupīšanas un cilvēku iznīcināšanas politika pasaules mērogā nav iespējama. Tādēļ risinājums no šo pasaules „elitāro” aprindu puses var būt tikai viens – ir jālikvidē tautas kā cilvēku kopības forma, bet valstīm jāatņem to faktiskā neatkarība un valstiskums. Tas tad arī tiek darīts. Ir sācies kārtējais Pasaules karš. Tikai šoreiz tas nav karš lielvalstu starpā. Tas nav arī karš starp Rietumiem un Austrumiem, starp kristietību un islāmu vai starp demokrātiju un totalitārismu. Tas ir resursu sagrābšanas karš, ko finanšu varu ieguvušās superbagātnieku aprindas uzsākušas pret pasaules valstīm un tautām. Kā jau visos karos, arī šajā ir divas karojošās puses: viena, kas caur nacionālo pašapziņu un nacionālismu cīnās par savu tautu izdzīvošanu, otra, kas sludinot vai atbalstot globālisma, liberālisma un patērētājsabiedrības ideālus, ved mūs pretim lielākās cilvēces daļas iznīcībai un jaunam verdzības laikmetam uz Zemes. Saskaņā ar statistikas datiem, šīs karadarbības rezultātā tikai Latvijā vien, pēdējo desmit gadu laikā iedzīvotāju skaitu izdevies samazināt par 133 tūkstošiem. Uzbrūkošā puse, protams, ir globālisti. Galvenais agresoru mērķis šajā karā ir tautu dzīvā spēka, nacionālisma un valstiskuma iznīcināšana. Uzbrukums tiek vērsts vienlaicīgi pret visiem tautas un valsts kopību veidojošajiem elementiem. Tas ir vienlaicīgs, totāls uzbrukums: 1. ideoloģijas jomā, . Uzbrukums
ideoloģijas jomā. Ideoloģijas jomā galvenais uzbrukuma virziens ir vērsts uz nacionālisma
ideoloģijas diskreditāciju. Kā jau minēju, nacionālisms tiek apzināti jaukts ar
nacismu, šovinismu un dažkārt pat ar rasismu. Nacionālisma diskreditācija tiek
veikta ar dažādu mītu palīdzību, kas ar informatīvās telpas palīdzību tiek
ielikti masu apziņā. Visizplatītākie ir mīti par to, ka nacionālisms – tā ir
tumsonība un atpalicība, nacionālisms – tā ir tirānija, jeb diktatūra,
nacionālisms – progresa ienaidnieks, nacionālisms – provinciālisms un
norobežošanās, nacionālisms ir pretrunā ar elementārām cilvēktiesībām,
nacionālisms šķeļ un sanaido sabiedrību, nacionālisti tīko sagrābt svešas zemes
un paverdzināt citas tautas, nacionālā valstī dzīvojoši cittautībnieki ir
beztiesībā un nabadzībā nospiesti ļaudis…. Pie kam, šiem mītiem nav ne mazākā
pamatojuma, kas spētu izturēt kritiku. Tie vienkārši neskaitāmas reizes
apgalvojuma formā tiek atkārtoti. Šādi cilvēkos cenšas izdzēst sapratni par to,
ka līdzīgi savstarpējai mīlestībai kas stiprina un saliedē ģimeni, nacionālisms
stiprina un padara vienotu tautu. Ģimene, kurā valda patiesa savstarpēja
mīlestība spēj daudz sekmīgāk pārvarēt visas dzīves grūtības un nelaimes,
vienoti cīnīties par savu labklājību un aizstāvēties pret jebkādiem ārējiem šīs
labklājības apdraudējumiem. Tikpat sekmīgi tauta, kuru vieno nacionālisms, spēj
aizstāvēt savas intereses, cīnīties pret visiem ārējiem sava nacionālā
valstiskuma apdraudējumiem un kopējiem spēkiem veidot savu nākotni. Tādu tautu
nevar ne paverdzināt, ne ļaunprātīgi izmantot. Nacionālisms dod teorētisku
pamatojumu un motivāciju gan godprātīgai valsts pārvaldei, gan saudzīgai
attieksmei pret dabas resursu izlietošanu, gan tautsaimniecības, izglītības,
zinātnes, medicīniskās aprūpes un citu tautas pastāvēšanai svarīgu jomu
attīstībai. Lai apslēptu nacionālisma lomu patriotisma pastāvēšanā, tiek sludināts no
nacionālisma atrauts patriotisms. Ir pat radīts tāds apzīmējums kā „mīlestība
pret savu valsti”, kuram tad nu būtu jābūt par patriotisma cēloni nacionālisma
jēdzienā iekļautās tautas un tēvzemes mīlestības vietā. Bet, kas tad ir valsts?
Ja kāds apgalvo: „Es mīlu Latvijas valsti”, tad es gribu viņam jautāt: Vai
tiešām tu esi iemīlējies visos simts Saeimas deputātos, visos valsts ministros,
viņu vietniekos un padomniekos, visā birokrātiskajā ierēdņu armijā, kuri
pārstāv valsti tiesās, prokuratūrās, VID, KNAB, SAB, PVD…? Ar savu valsti var lepoties, to var cienīt, godāt un respektēt, bet valsti
nevar mīlēt. Mīlēt var savu tautu un tēvzemi! Mūsu patriotisms pret valsti nav
atkarīgs no valsts mīlēšanas. Mūsu patriotisms ir atkarīgs no tā, cik lielā
mērā šī valsts aizstāv, pasargā un atbalsta to tautu un tēvzemi, kuras mēs
mīlam. Veltīgi no cilvēkiem ir gaidīt patriotismu pret valsti, ja šī valsts
darbojas pretēji šo cilvēku tautas un tēvzemes interesēm. Nacionālisma ideoloģija sakņojas tautas vēsturiskajā apziņā. Tāpēc
nacionālisma apkarošana iet roku rokā ar centieniem atņemt tautai tās vēsturi.
Cilvēks, kurš nezina vēsturi, nespēj saprast sabiedrībā notiekošos procesus.
Vēsture ir mūsu atbalsts un ceļvedis tagadnē. Tā stāsta kas bijuši mūsu
ienaidnieki un draugi. Vēsture ļauj mums salīdzināt un dod orientierus, katrs
mūsdienu karš daļēji ir iepriekšējo karu atkārtojums. Mūsu valstij ir nevis
vienkārši robežas, bet tās ir valsts vēsturiskās robežas. Pagātnes pieredzi,
kas uzkrāta visos tautas pastāvēšanas gados zināmā mērā var salīdzināt ar
cilvēka individuālo dzīves pieredzi. Uzkrātajai pagātnes pieredzei tautas
pastāvēšanā ir tik pat liela nozīme, kā cilvēka dzīves pieredzei cilvēka dzīvē.
Vēsture mums atklāj slēptās atsperes un sviras, kas virza procesus. Tikai to
visu zinot, var reāli izvērtēt nākotnes iespējas un prognozēt nākotnes
notikumus. Vēsture dod atslēgu nākotnes stratēģijas izstrādāšanai. Pastāvīgie
aicinājumi aizmirst pagātni un domāt tikai par nākotni ir vistīrākā demagoģija.
Agresors pieliek visas pūles, lai iznīcinātu to, kas tautai atgādina par
tiesībām uz savu valsti un rada vēlēšanos šo valsti aizstāvēt tā, kā to
darījuši mūsu senči. Tikai atņemot vēsturisko atmiņu, agresors var likt savam
upurim justies vainīgam noziegumos, kas faktiski ir izdarīti pret viņu pašu.
Cik gan falsifikāciju un nepelnītu apvainojumu mums nav bijis jādzird mūsu
vēstures sakarā! Pie kam, tautu cenšas iemācīt kaunēties tieši par tiem savas
vēstures periodiem, kad tautas vienotība, nacionālisms un valstiskums ir bijuši
visspēcīgākie. Mums cenšas iestāstīt, ka nacionāls valstiskums ir
totalitārisms, tirānija, radikālisms – kaut kas tāds, no kā jākaunas un
jāatsakās kā no kaut kā noziedzīga. Mūsu pretinieka taktika uzbrukumam ideoloģiskajā jomā ir acīm redzama. Vispirms, diskreditējot nacionālismu un laupot vēsturisko atmiņu agresors tautas dvēselē rada ideoloģisku tukšumu. Pēc tam šo tukšumu aizpilda ar, it kā pievilcīgām, bet savā būtībā prettautiskām neauglīgām un valstiskumu graujošām tā saucamā globālisma un liberālisma idejām. . Uzbrukums
garīguma un apziņas jomā. Garīguma un apziņas jomā ietilpst kultūra, ētika, ticība Dievam un sabiedrības apziņu veidojošie informatīvie un psiholoģiskie aspekti. Ar ko cilvēks atšķiras no dzīvnieka, jeb darba lopa? Ar savu intelektu,
garīgumu, ar savu ideālismu, kas liek viņam kalpot ne vien saviem instinktiem
un iegribām, bet arī augstākām idejām un cēlākiem mērķiem. Ko darīt tiem, kas
vēlas no cilvēka izveidot sev paklausīgu darba lopu jeb vergu? Protams, ka ar
visiem iespējamiem līdzekļiem ir jācenšas apkarot tās īpašības, kas cilvēku
paceļ augstāk un padara atšķirīgu no vienkārša darba lopiņa. Tas tad nu arī
tiek darīts. Agresors apzinās, ka cilvēku nevar pārvērst par vergu, kamēr vien
viņa apziņā ir garīgums, kas saistās ar uzticību savas tautas kultūrā paustajām
morāles vērtībām, tradīcijām un ticībai Dievam. Tādēļ, caur dažādiem
informācijas kanāliem un tā saukto moderno kultūru, sabiedrības apziņa tiek
apstrādāta tā, lai apkarotu šo garīgumu. Garīguma vietā, cilvēkiem tiek
piedāvāti dažādi garīguma surogāti. Ticība Dievam tiek aizstāta ar ateismu.
Plaši izplatīta ņirgāšanās par tautai svētām un nozīmīgām lietām. Cilvēku
intereses tiek piekaltas materiālajai sfērai, orientējot viņus uz
individuālisma morāli, egocentrismu, kalpošanu sev, savu instinktu
apmierināšanu, baudas meklējumiem un patērēšanu. Cilvēks pārvēršas par
staigājošu vēderu, kas jāpiepilda. Mīlestībai, mākslai, reliģijai, zinātnei,
filozofijai, ģimeniskumam – tam visam nav nekā kopīga ar vēdera vajadzībām,
tāpēc tas viss cilvēka apziņā kļūst par kaut ko otršķirīgu, kaut ko tādu, ar ko
paēdis vēders nodarbojas tikai tādēļ, lai īsinātu sev laiku. Nopietnas lietas
pārvēršas par izklaidi. Un izklaide kopā ar ķermeņa miesiskajām vajadzībām tiek
padarīta par augstāko cilvēka dzīves jēgu un vērtību. Tautas masām domātā māksla tiek pārvērsta par muļķības slavinājumu. Var
teikt arī, ka tas ir kaut kas līdzīgs muļķības kultam mākslā. Mākslinieki un
citi kultūras darbinieki radot savus darbus, veidojot priekšnesumus, savā
starpā it kā sacenšas - kurš radīs kaut ko kliedzošāku, šokējošāku, muļķīgāku.
Un šīs muļķības, saprotamu iemeslu dēļ, tiek dāsni sponsorētas no bagāto
aprindu puses. Ar muļķību cilvēkiem liek pelnīt naudu. Ar muļķību pakāpeniski
un nemanāmi no masu patēriņa tiek izspiesta īstā māksla. Par masu kultūras
vajadzību apmierinātāju padarīts televizors. Bezgaumīgi „šovi”, sporta
pārraides, filmas par zādzībām, slepkavībām, bēgšanu un ķeršanu sajauktas kopā
ar biksīšu ieliktnīšu, dezodorantu, ēdienu un dzērienu reklāmām. Cilvēkiem liek
saprast, ka ērtāk un vieglāk ir būt muļķiem. Gudrība uzliek pienākumus un
apgrūtina. Muļķība atbrīvo, uzjautrina un izklaidē. Svarīgi ir muļķību padarīt
pievilcīgu jaunatnei. Šajā virzienā darbojas arī visa milzīgā modes industrija.
Tā nosaka ko ir un ko nav moderni klausīties, skatīties, vilkt mugurā, kārt
ausīs, degunā un citās iespējamās vietās. Pie kam, šis modes industrijas
diktāts tiek pasniegts tik viltīgi, ka jauniešiem rodas pilnīga pārliecība, ka
viss ko viņi dara, ir pašu brīvas gribas radīti personīgā stila meklējumi. Caur dažādiem kanāliem veiktās tautas masu informatīvās un psiholoģiskās
apstrādes rezultātā patērētāju un naudas kulta ideālus pieņem lielākā
sabiedrības daļa. Tai skaitā arī sabiedrības elite, kas ir sevišķi svarīgi
pasaules kundzību tīkojošiem agresoriem. Pakļaujoties šai smadzeņu apstrādei,
valstī elitārus posteņus ieņēmušie cilvēki paši kļūst par ieroci agresoru
rokās. Par naudu viņi ir atvērti jebkādiem prettautiskiem un pretvalstiskiem
ideoloģiskiem uzstādījumiem un arī paši pie izdevības nekautrējas iedzīvoties
uz savas valsts vai tautas rēķina. Viņi uz visu raugās tikai no pragmatisma,
jeb personīgā izdevīguma viedokļa. Šādu dezorientētu un amorālu sabiedrību ir
viegli pārvaldīt ar „pātagas un pīrāga” palīdzību. Garīgā agresija mūs visus
padara par garīgiem vergiem, kuri pat neapzinās savu bēdīgo stāvokli. Visi redz
tikai materiālos zaudējumus un tikai retais pievērš uzmanību garīgo vērtību
zaudējumam. Bet zaudējot ideālus, zūd dzīves jēga. Tā ir garīga pašnāvība. Daudzi, noticot globālisma un liberālisma idejām domā, ka tas ir ceļš uz brīvību. Diemžēl, atsakoties no nacionālās kopības ideāliem, mēs virzāmies uz kontrolējamu un manipulējamu, nevis brīvdomīgu sabiedrību. Un tas, kas tad sagaidīs mūsu bērnus un mazbērnus nebūs vis sludinātā globālā pasaules brālības un labklājības valsts, bet gan nežēlīgs vispasaules verdzības laikmets, kur ķēdēs būs ieslēgtas nevis vergu rokas un kājas, bet gan apziņa. . Uzbrukums
materiālajā jomā. Materiālajā jomā ir trīs galvenie uzbrukuma virzieni – ekonomiskais,
teritoriālais un demogrāfiskais. Saprotams, ka pastāvot neatkarīgām, ekonomiski
patstāvīgām valstīm, nekāda pasaules globalizēšana finansu oligarhu interesēs
nav iespējama. Tāpēc materiālajā jomā galvenais agresoru mērķis ir valstu
neatkarības un ekonomiskās patstāvības iznīcināšana. Par to, kā tas tiek
darīts, ir sarakstītas grāmatas. Tiek veidotas valstis, kam nav savas
suverenitātes, vai arī koalīcija no tādām valstīm, kas, nododot sevi globālās
elites kontrolē, daļēji atteikušās no savas suverenitātes. Ir izveidotas
transnacionālas algotņu armijas. Tās nevis kaut ko aizsargā, bet uzbrūk. Tās
apkaro patriotus, kas aizstāv savu valstiskumu. Protams, bruņots spēks tiek
pielietots tikai kā pēdējais līdzeklis. Vispirms notiek mēģinājumi ar dažādiem
viltīgiem paņēmieniem (uzpirkšanu, maldināšanu, šantāžu, iebaidīšanu) daļu
sabiedrības elites pārvērst par paklausīgām marionetēm, lai no tām izveidotu
partokrātisku režīmu, kurš tad, „ demokrātiskā” veidā pārvaldot valsti,
pieņemtu visus pasaules kundzību iekārojušajiem agresoriem nepieciešamos
likumus, lēmumus un parakstītu visus viņiem vajadzīgos starpvalstu līgumus. Ja
tas izdodas, valstiskums un neatkarība tiek likvidēti „likumīgā” un „mierīgā”
ceļā. Jau vairāk kā pirms simts gadiem, toreizējais Amerikas baņķieru asociācijas
prezidents Filips Bensons esot teicis: „Nav tiešāka un drošāka veida sagrābt
kontroli pār nāciju, kā caur tās kreditēšanu.” Tādēļ arī viltīgi izstrādāta
kreditēšanas sistēma tiek izmantota par ieroci, valstu ekonomiku graušanai. Jebkura
ārzemju banka, kas gūst iespējas kādā valstī veikt uzņēmējdarbības kreditēšanu,
darbojas kā sūknis, kas atsūc no šīs valsts ekonomikas naudas līdzekļus. Ko
nozīmē, piemēram, kāda uzņēmēja ārvalstu bankā ņemts 100 000 latu liels
kredīts uz desmit gadiem, ja procentu likme ir 10% gadā? Tas nozīmē, ka šis
uzņēmējs ir apņēmies desmit gadu laikā vēl papildus aizņemtajai summai no savas
valsts ekonomikas izņemt un atdot ārzemju bankai 100 000 latu. Bet ārzemju
bankai jau nevajag latus. Tai vajag valūtu. Tātad Latvijas valstij ar eksporta
palīdzību iegūtā valūta 100 000 latu vērtībā ir jāatdod šai bankai. Ja
valsts eksports ir mazāks par importu, nākas meklēt tā saukto „starptautisko
finansu institūciju” palīdzību. Šī „palīdzība”, protams, nav nekas cits, kā jauni
procentu kredīti, kam papildus līdzi jau nāk arī ekonomiskas un politiskas
prasības, jo šīs starptautiskās finansu institūcijas būtībā ir finansu elites
instrumenti tautu un valstu paverdzināšanai. Tā augļošanas procesā iegūtā „virtuālā” nauda pamazām un pakāpeniski vien
ļauj „starptautiskajam kapitālam” piekļūt pie valsts finansēm un pārņemt tās
savā pārziņā. Bet, kas pārvalda finanses, tas pārvalda valsti. Un pilnīgi
vienalga, kā sevi dēvē šo valsti oficiāli pārvaldošās partijas – par labējām,
kreisajām, centriskajām, liberālām, demokrātiskām…. Visas tās bez ierunām
pakļausies starptautisko naudas turētāju diktātam. Lūk, kādēļ tik svarīga un
nepieciešama ir sava nacionāla valsts ar nacionālu politiku, nacionālu
ekonomiku, ar savu nacionālu valdību! Jāsaprot, ka reāli demokrātija (tautas vara) kā valsts
pārvaldes forma nepastāv. Jebkurā tā sauktajā demokrātiskajā valstī valda zem
demokrātijas maskas paslēpta kādu konkrētu šīs valsts vai ārvalstu aprindu
diktatūra. Tāpēc īstenībā visdemokrātiskākā pēc savas būtības ir tieši
nacionāla valsts, jo tur valda par nāciju kļuvušas tautas interešu diktatūra. Otrs instruments, bez kreditēšanas, ar kuru tiek
grauta valstu ekonomiskā neatkarība ir tā sauktais brīvais tirgus. Pareizāk
sakot, tas ir mīts par brīvo tirgu, jo šis tirgus ne tuvu nav brīvs. Šeit nav
ne brīvības, ne godīgas konkurences. Šeit valda naudas kults un visu nosaka
transnacionālais kapitāls. Brīvais tirgus morāli, likumību, tautas, valsts un
pat atsevišķa indivīda intereses aizstāj ar peļņas interesēm. Peļņa brīvā
tirgus apstākļos ir augstākā prioritāte. Un peļņu var gūt ne vien attīstot
ražošanu un uzlabojot preču kvalitāti. Peļņu var gūt arī aizšķērsojot ceļu
jaunu, perspektīvu ražojumu nokļūšanai tirgū. Peļņu var gūt ražojot un ar
reklāmas palīdzību pircējus piespiežot pirkt dažādus nepraktiskus un
nevajadzīgus krāmus. Peļņu var gūt slepeni vienojoties par tirgus cenām un
uzturot tās nesamērīgi augstas. Peļņu var gūt uzpērkot konkurējošās ražotnes
citās valstīs un tās vienkārši iznīcinot. Brīvā tirgus aizsegā jebkuru valsti
ar atvērtām robežām un paklausīgu marionešu valdību var pārpludināt ar precēm
par dempinga cenām un tādā veidā sagraut vietējo rūpniecību vai lauksaimniecību
lai padarītu šo valsti atkarīgu no importa precēm. Savukārt, katra importa prece, ko mēs nopērkam veikalā, arī mazina mūsu
valsts valūtas krājumus. Līdzīgi kā ārzemju bankās ņemtie kredīti, arī importa
preces liek aizplūst naudai no valsts ekonomikas. Protams, ja pirkti tiek tādi
ārzemju ražojumi (darbgaldi, mašīnas, medicīniskās vai rūpnieciskās iekārtas),
kurus uz vietas nav iespējams izgatavot, tas ir derīgi un ekonomiski pamatoti.
Taču pērkot ārzemēs ražotas plastmasas rotaļlietas, pārtiku, apģērbu, apavus un
tamlīdzīgas lietas, mēs ne vien, nevajadzīgi tērējot valūtu, ekonomiski graujam
savu valsti, bet arī traucējam attīstīties vietējām ražotnēm. Lūk, kāpēc ir tik
svarīgi, lai valstī būtu sava nacionāla valdība, kura ar ievedmuitu un nodokļu
politikas palīdzību ierobežo un regulē „brīvo tirgu” savas nācijas un valsts
interesēs. Uzbrukums demogrāfiskajā virzienā tiek veikts ar mērķi palielināt mirstību,
samazināt dzimstību un tādā veidā pakāpeniski atbrīvot pasauli no „liekajiem”
cilvēkiem. Piemēram, saskaņā ar statistikas datiem, tikai 2010. gadā vien
Latvijas teritoriju šādā veidā ir izdevies „atbrīvot” no aptuveni vienpadsmit
tūkstošiem cilvēku. Efektīgi līdzekļi iedzīvotāju skaita samazināšanai ir arī
pilsoņu kari, bads vai nāvējošas slimības, bet ne vienmēr un visur pasaules
kundzību iekārojušie agresori tos var izmantot. Samazinot cilvēku skaitu,
samazinās ne vien attiecīgās tautas patēriņam nepieciešamais zemeslodes resursu
daudzums, bet arī tautas garīgais un intelektuālais potenciāls. Šādi novājināta
tauta nespēj aizsargāt sevi, savu valsti, savu ticību un pat pārstāj apjēgt
šādas aizstāvības nepieciešamību. Iedzīvotāju skaita samazināšanas tehnoloģijas balstās garīgajā,
intelektuālajā un materiālajā jomā. Sludinot patērētājfilozofiju un dzīves
baudīšanas kultu, cilvēkiem tiek atņemta motivācija radīt bērnus. Jo katrs
egoists un dzīves baudītājs bērnā redz vienīgi apgrūtinājumu. Kontraceptīvu
reklāma, tā sauktā dzimumaudzināšana jaunatnes vidū, slimnīcu un dzemdību namu
samazināšana – viss tas saistās vienā ķēdē. Aiz tādiem jēdzieniem kā „ģimenes
plānošana” un „sieviešu dzimumizglītošana” slēpjas padomi kā izsargāties no
grūtniecības un pārliecināšana nedzemdēt. Zem seksuālo minoritāšu tiesību
aizsardzības lozunga, tiek popularizētas neauglīgās homoseksuālās
dzimumattiecības. Bet daudzbērnu ģimenes, neskatoties uz daudzbalsīgajiem
atbalsta apliecinājumiem, tomēr ir un paliek materiāli sliktāk nodrošinātas.
Tās it kā tiek sodītas par lielo bērnu skaitu. Vēl viens varens iedzīvotāju skaita samazināšanas un tautu intelekta
graušanas ierocis ir narkotikas. Iedzīvotāju narkotizācija ir efektīga masu
zombēšanas un kontroles forma. Narkotikas paralizē cilvēka gribu. Sevišķi
svarīgi ir tas, ka narkotikas izved no ierindas jaunatni – to tautas daļu, kas
ir visspējīgākā aizsargāt savu valsti un tautu. Narkotizējot jaunatni, tiek
iznīcināts tautas intelektuālais un garīgais potenciāls gan šajā, gan nākamajās
paaudzēs. Ja kāds iedomājas, ka narkotikas ir tikai tādu kriminālu grupējumu peļņas un nodarbes avots, viņš dziļi maldās. Pēc ANO datiem, katru gadu ienākumi no nelegālās narkotiku tirdzniecības sasniedz apmēram vienu triljonu dolāru. Lai šādu naudu iegūtu un atmazgātu, ir nepieciešams milzīgs tīkls, sakari un aizsegs valstu valdību un starptautiskā līmenī. Tāpēc jau arī cīņa pret narkomāniju ir tikai cīņa ar sekām, bet cīņa pret narkotiku ražošanu un tirdzniecību ir tikai tāda cīņas imitācija. Mūsdienu armijas, policijas un citu specdienestu tehniskais nodrošinājums ir pilnīgi pietiekošs, lai sagrautu un likvidētu narkotiku ražotnes un izplatīšanas tīklus visā pasaulē nepilna pus gada laikā. Taču tie, kuru rokās ir vara un nauda, to vienkārši nedara. Tieši otrādi, viņiem narkotikas ir farmakoloģiska metode, kā piespiest ļaudis iemīlēt savu verdzību, paciest diktatūru un neizjust ciešanas visa tā sakarā. Tas ir kā nesāpīga koncentrācijas nometnes celtniecība. . Jā, bet
ko tālāk? Vispirms ir jāsaprot, ka pasaules sabiedrībā
notiekošie procesi nav nekas stihisks vai haotisks. Mūsdienās kari nenotiek
tādēļ, ka vienas valsts ķēniņš par kaut ko ir sadusmojies, vai apvainojies uz
otras valsts ķēniņu. Un arī ne tādēļ, ka kāda viena valsts pēkšņi būtu tik ļoti
sagribējusi ieviest brīvību un demokrātiju otrā valstī, ka piekristu tam
nesavtīgi ziedot savus resursus un karavīru dzīvības. Pašas no sevis nekrīt
zemē prezidentu lidmašīnas, mīklainas pašnāvības neizdara augstas valsts
amatpersonas un vienkāršā tauta izejot ielās neuzrīko valsts apvērsumus. Aiz
visa tā stāv zināmu aprindu savtīgās intereses un auksts aprēķins. Tāpat tas ir
arī ar „brālīgo palīdzību” un „draudzīgajiem padomiem” ekonomikas jomā. Pretējā
gadījumā nabadzība, bads un beztiesība pasaulē jau sen būtu iznīcināti. Un
tādēļ mums katram pašam sev ir jāuzdod jautājums: Kurā pusē ar saviem darbiem,
es esmu nostājies šajā cīņā? Varbūt es, kā žurnālists, apmaiņā pret naudas
papīrīšiem, palīdzu pasaules finansu elitei muļķot cilvēkus, izplatot
globālisma un kosmopolītisma idejas? Varbūt es, kā skolotājs, tā vietā lai
bērniem nodotu patiešām vērtīgas zināšanas un iedvesmotu viņus uz izglītošanos,
paklausīgi pildu visas globalizātoriem kalpojošo ministrijas ierēdņu idiotiskās
prasības un veidoju no mūsu jaunatnes nedomājošu patērētāju un darba vergu
masu? Varbūt es pats esmu šāds ministrijas ierēdnis, kurš saskaņā ar globālās
elites iedotajām „modernās pedagoģijas” vadlīnijām izstrādāju dažādus
metodiskos materiālus un prasības pedagogiem tikai tāpēc, lai attaisnotu sava
ieņemamā amata pastāvēšanu ministrijā? Varbūt es kā politologs vai valstsvīrs
apmaiņai pret personīgo labumu, neievērojot nacionālās intereses, parakstu
neizdevīgus starpvalstu līgumus, pieņemu prettautiskus likumus un meklēju
tautas muļķošanai domātu „teorētisku pamatojumu un izskaidrojumu ” tam visam?
Bet varbūt es kā karavīrs palīdzu svešā zemē apkarot tos, kuri cīnās par šīs
zemes neatkarību un savas tautas brīvību? Vistraģiskākais šajā karā ir tas, ka pasaules kundzību
iekārojušie agresori paši ar savām rokām jau nedara nekādus īpašus ļaunus posta
darbus. Viņi tikai veikli savā labā izmanto cilvēku muļķību, nezināšanu,
baudkāri, slavas, varas, naudas un citu cilvēcisko vājību vilinājumu. Viņi
tikai ir radījuši vajadzīgos apstākļus, vajadzīgo sistēmu, bet visu pārējo
paveicam mēs paši. Mēs paši cits citu apmuļķojam, apkarojam, apzogam,
kontrolējam, nosūdzam, iedzenam parādu jūgā, izputinām, nogalinām. Mēs paši
slēdzam savas skolas, likvidējam slimnīcas un ražošanas objektus. Mēs paši
smidzinām uz saviem audzētājiem dārzeņiem un augļiem ķīmiskas indes, mājlopu un
putnu audzēšanā pielietojam hormonu preparātus un piekrītam audzēt modificēto
pārtiku…. Tādēļ, tikai no mūsu pašu rīcības arī būs atkarīgs
mūsu tālākais liktenis. Kamēr vien mēs nebūsim sapratuši, ka vienīgais, kas
mūs var vienot ideoloģiski – tas ir nacionālisms, vienīgais, kas mūs var
pasargāt un aizstāvēt materiāli – tā ir nacionāla valsts, un vienīgais, kam mēs
varam uzticēties – tā ir nacionāla valdība, pasaules kundzību iekārojušo
globalizātoru uzvaras gājiens turpināsies. Tikai nacionāla valsts ir aizsargs
un patvērums tautai, bet tauta aizsargs un drošs atbalsts savai valstij. Jānis Miezītis, . Piebilde. Tas, ka nacionālisms šķeļ un savā starpā sanaido
tautas ir globālistu izplatīts mīts. Veidojot tā saukto "brālīgo tautu saimi”
tieši internacionālisti un globālisti varmācīgi jauc tautas un tādējādi provocē
visdažādākos konfliktus un karus. Pretēji tam, nacionālisma principi ievieš
skaidrību un reglamentē tautu savstarpējās attiecības gan starpvalstu līmenī,
gan valsts iekšienē. Iedomāsimies kuģi. Kuģim ir apkalpe ar kapteini
priekšgalā un pasažieri. Kuģa apkalpe gādā par kuģa drošību, pareizu kursu un
visu pārējo, kas nepieciešams ceļojuma laikā. Pasažieri respektē uz kuģa
valdošo kārtību, netraucē kuģa apkalpi darbā, izmanto kuģa apkalpes sagādātās
ērtības un savukārt atbalsta šo kuģi un kuģa apkalpi materiāli (nopērkot
ceļojuma biļetes). Ja valsti mēs salīdzinām ar šādu kuģi, tad
nacionālisma principi skaidri un nepārprotami nosaka, ka "kuģa apkalpe”, kas
vada, virza un atbild par šo "kuģi” ir attiecīgā tauta. Bet visi cittautieši uz
šī "kuģa” ir tikai pasažieri. Un tas ļoti labi reglamentē gan visu valstī
dzīvojošo tiesības, gan pienākumus. Turpretīm internacionālisms "kuģa
pasažieriem” iegalvo, ka viņiem ir pilnīgas tiesības gan stūrēt šo kuģi, gan
kāpt uz tā komandtiltiņa, gan kā pasažieriem pieprasīt savu ērtību un vajadzību
nodrošinājumu. Savukārt apkalpei internacionālisti liek respektēt šādas
tiesības, paskaidrojot, ka visi uz šī kuģa ir vienlīdzīgi un tas tiek vadīts un
virzīts pēc demokrātijas principiem. Tad nu iedomājieties, kāds juceklis sāksies! Pie stūres
nonākot pasažieriem, kuru ceļa mērķis ir Austrumi, kuģa stūre tiks pagriezta
austrumu virzienā. Rietumnieki, savukārt, kuģi griezīs uz Rietumiem. Kāda
pasažieru daļa varbūt nolems izbaudīt jauko laiku nopeldoties un pamakšķerējot
jūrā un tādēļ vispār apturēs kuģa dzinējus. Vesels bars ļaužu plūksies savā
starpā par vietu uz komandtiltiņa un pie stūres… Bet katru mēģinājumu nodibināt
kārtību uz šī "kuģa” internacionālisti nosauks par nepiedodamu nacionālisma
izpausmi, kura šķeļ un savā starpā sanaido cilvēkus, sadalot tos apkalpē un
pasažieros. Ne valsts pārvalde, ne kuģa vadība, bez zināmas
diktatūras nav iespējama. Visas runas par demokrātiju, ir tikai demagoģija.
Tikpat labi kā kuģa apkalpes diktatūra palīdz gādāt par drošību un ieturēt
kuģim pareizo kursu uz jūras, nacionālo interešu diktatūra palīdz pastāvēt un
progresēt valstij un tautai. Un, kas ir pats galvenais - tas ir ne tikai
"apkalpes”, bet arī "pasažieru” interesēs!!! Jānis Miezītis, . | |
Kategorija: Pārdomām | Pievienoja: Janis_A (02.Jan.2011) | |
Skatījumu skaits: 1214 |
Komentāru kopskaits: 0 | |