Sākums » Raksti » Aisberga arhīvs » Pārdomām |
http://www.aisbergs.lv/?p=16376
PĀRDOMĀM 27.02.2010
Šodien notiek visīstākais informācijas
karš.
Ienaidnieka informācijas armija izposta mūsu valsti spēcīgāk nekā kādreiz sveši
karapulki. Informatīvā bombardēšana sagrauj iedzīvotāju apziņu. Nekāds Hitlers
nevarēja pārvērst cilvēka apziņu miltos, kā to šodien dara Rietumi. Galīgais
mērķis – novērst pat iespējamību, ka radīsies kolektīvi, kas saliedēsies ap ko
citu nekā tikai savtīgas intereses. No tautas veido „skursteni”, kura
eksistēšanas mērķis ir tikai viens – izlaist caur sevi arvien pieaugošu
produktu daudzumu. Manipulējot ar apziņu, izsmejot vēsturi, kultūru, ticību,
tradīcijas un stimulējot patērētāja egoismu, cilvēku atrauj no savām saknēm.
Viss tas tiek darīts izklaides formā, kas slēpj bīstamo saturu. Rezultāts ir
viennozīmīgs – Rietumu okupanti kļūst par stāvokļa noteicējiem. Visu okupēto
pilsētu galvenajās ielās plīvo uzvarētāju karogi – ārzemju firmu un monopolu
izkārtnes. Manipulācija ar apziņu iespējama tikai
tad, kad cilvēks ir pārliecināts par to, ka viņš pats izvēlas savu uzvedības
modeli – brīvi un bez piespiešanas. Manipulācijas mērķis ir iedvest vēlmi, kura
rosina rīkoties nevis savās reālajās interesēs, bet gan manipulatora interesēs.
Šāda manipulācija vienmēr notiek slēptā veidā un obligāts tās piesegs ir mīts
par politisko brīvību. . Pirmā uzbrukuma virziens – … masu
saziņas līdzekļus piesātināja ar informāciju, kura, zombējot cilvēkus, atrāva
tos no dzimtajām saknēm. Ideoloģijas trūkums padarīja šo uzdevumu vēl
vienkāršāku. Iedzīvotājiem tieši neteica: „Kļūsti bezprincipiāls”. Tā vietā
rādīja seriālus, kuros galvenais varonis uzvedās bezprincipiāli. Iedzīvotājiem
dziedāja šansonu un popdziesmas, kurās principialitātes trūkums tika pasniegts
pievilcīgā, vīrišķīgā formā. Tauta neapzināti atdarināja šos brašuļus, kuri
bija parādīti pievilcīgā gaismā. Paralēli tika izdarīts uzbrukums valodai.
Sevišķi aktīvi tika piestrādāts pie jaunatnes nenobriedušās apziņas. Speciāli
izstrādātās subkultūras ietvaros, kā iemeslu minot modi un „stilu”, ieviesa
speciālu žargonu. Pavisam nemānāmi vārds „sirdsapziņa” tika nomainīts ar vārdu
„kompleksi”. No tās pašas operas: vārda „bezgode” vietā „seksuāli atbrīvota”;
vārda „slepkava” vietā „killers”; vārda „mauka” vietā „prostitūta” un tā tālāk.
Šie žargoni aizpildīja visu informatīvo lauku. Otrā uzbrukuma virziens – novest valsti
līdz ekonomiskam sabrukumam. Šī stratēģija balstīta uz mītu, ka visām valstīm
un tautām ceļš uz labklājību ir tirgus ekonomika. Mīts par to, ka tirgus
ekonomika ved uz labklājību, cieši iegūlies mūsu apziņā tādēļ, ka ilgu laiku to
neatlaidīgi kultivēja. Nekādi saprātīgi argumenti netika ņemti vērā. Tirgus ir
labs un viss! Rietumos dzīvo labi tāpēc, ka tur ir tirgus. Mēs arī vēlamies tā
dzīvot un mums arī vajadzīgs tirgus. Lūk, arī visa loģika! Atzīmēsim, ka ļaudis
nezināja reālo dzīvi Rietumos. Viņi zināja tikai to, ko rakstīja glancētajos
žurnālos un rādīja Holivudas filmās. Vairumā gadījumu tas bija viņu sapnis.
Kino atspoguļoja to, kā rietumu sabiedrība vēlējās dzīvot, bet ne to, kā viņi
reāli dzīvoja. Kaut kādā veidā mēs līdzināmies papuasiem, kuri zeltu maina pret stikla krellītēm. Nevienu nemulsina, ka valstī, kurā neko neražo, ar gigantisku ātrumu ceļas super un hipermārketi – vārda tiešā nozīmē – tirdzniecības pilis. Šīs pilis un ap viņām augošo apkalpošanas sfēru, visi masu informācijas līdzekļi nosauc par valsts ekonomikas izaugsmi, lai gan faktiski tie visi ir kā īsti sūkņi, kuri atsūknē (valsts) bagātības. Dēles, kuras izsūc valsts miesu un asinis. Visur tirgo ar stikla krellēm, par kurām mēs maksājam ar mūsu resursiem. Tikko no (valsts) visu atsūknēs, ārzemju piegādes tiks pārtrauktas. Lielākā daļa iedzīvotāju nomirs no aukstuma un bada. Vārda tiešā nozīmē – nomirs, bez alegorijām! Fragmenti no: http://www.aisbergs.lv/?p=1336 | |
Kategorija: Pārdomām | Pievienoja: Janis_A (27.Feb.2010) | |
Skatījumu skaits: 1000 |
Komentāru kopskaits: 0 | |