Sākums » Raksti » Aisberga arhīvs » Pārdomām |
http://www.aisbergs.lv/?p=16430
PĀRDOMĀM 11.03.2010
Vai iedzīvotājiem uzlabosies erekcija, ja televīzijā katru dienu runās par impotenci? Nē – tā vēl vairāk pasliktināsies – un tas arī ir vajadzīgs visādu draņķu pārdevējiem. Viņi būtu laimīgi, ja visi Zemes vīrieši kļūtu impotenti. Protams, cilvēce izzustu, bet pirms tam tabletīšu pārdevēji kļūtu pasakaini bagāti. Pārdevējiem nav vajadzīgi veselie – viņiem vajadzīgi slimie! Bet veselība ir ienaidnieks, kas grauj biznesu! Paceļot reitingu, tirgotāji gremdē sabiedrību. Visās pirms revolūcijas izdotajās
enciklopēdijās ir rindkopa: «Morāles ārprāts»…, kurā teikts: „Morāles
ārprāts – nedziedināma psihiska slimība, kad priekšstati par morāli zaudē savu
spēku un pārstāj motivēt cilvēka uzvedību. Ar morāles ārprātu saslimušais kļūst
vienaldzīgs pret labo un ļauno, nezaudējot spēju teorētiski saprast formālo
atšķirību starp šiem jēdzieniem.”… Īstā elite – ārsti, rakstnieki, mākslinieki, muzikanti, zinātnieki – visi atzītie talanti, kas apveltīti ar gudru prātu ir šausmās! Bet televīzija brauc kā tanks un visai drīz protestējošo balsis apklusīs. Un neviens vairs netraucēs, neviens pat necentīsies apturēt zvēriskuma izplatīšanos. Bet tiem, kas uz šī procesa rēķina labi nopelna, un vēl jo vairāk – tiem, kas šos procesus vada, jāzina, ka viņi ik dienas dara nelietības. Darīt nelietības, viņiem kļuvis par ienesīgu ikdienas darbu. Nelieši organizējuši neliešu ražošanu. Samaitājot bērnus, izaug nelieši. Bet pēc tam piepūle vairs nebūs vajadzīga – paaudžu ķēde turpināsies pati no sevis. Tā ir ievilkšana orbītā, no kuras nav atpakaļceļa. . Diemžēl TV kanāli nevar rādīt tikai šedevrus, jo tad visos kanālos programmas būs līdzīgas. Bet konkurence? Kanālu daudz, bet skatītājs viens. Kā to piesaistīt savam kanālam? Nedrīkst rādīt arī agrāk izveidotos raidījumus – nesaņems naudu tūkstošiem visādu jaunu mēslu ražotājiem un viņu šefi arī nesaņems savus procentus. Tātad jātaisa un jārāda to, kas nav citiem! Uztaisīt kaut ko labu ir grūti, bet
sliktu – viegli. Talants ir retums, bet novilkt bikses var jebkurš (jebkura).
Vairāk „mat-a”! Vairāk asiņu!! Nežēlīgāku pornogrāfiju!!! Tagad bērnus audzina televīzija. Tiek
izaudzināta jau izmantošanai derīga jaunā paaudze. Tā ir kā broileris – bez
jebkādas pierunāšanas, var cept uzreiz: viss noplūkts, izķidāts, galva nocirsta. Sistēma ir pavisam vienkārša. Televīzija dzīvo no reklāmdevēju naudas. Vairāk skatītāju – augstāks reitings – vairāk samaksās reklāmdevējs. Reitings uzskaita tikai „galviņas” (kā lopus). Tādēļ televīzijas mērķis ir – ar jebkuriem līdzekļiem nosēdināt pie TV ekrāniem maksimāli daudz skatītāju. Tas ir – saņemt maksimālo samaksu. Bet reklāmdevēju nepieciešams pārliecināt, ka skatītāju tiešām bijis daudz. Tādēļ arī tiek izskaitļots reitings. Un, balstoties uz šiem skaitļiem, tiek izdarīti secinājumi par tautas (skatītāju) kaislībām un tieksmēm. Visu vadošo TV kanālu vadītāji, visi televīzijas apskatu veidotāji, analītiķi un sociologi, runājot par reitingiem, lieto sekojošus izteicienus: „mūsu televīzijas skatītāju aizraušanās”, „iedzīvotāju izvēle”, „televīzijas skatītāji gan galvaspilsētā, gan provincē deva priekšroku”, „nospiedošais vairākums valsts iedzīvotāju skatījās…”, „tauta pienācīgi novērtēja…” Tātad reitings – tā ir tauta! Vai tā ir taisnība? Lai atbildētu uz šo jautājumu, nepieciešams uzzināt ļoti lielu noslēpumu. Vajag uzzināt, kā tiek izskaitļots reitings! Pagaidām to vēl neviens nezina. Pat paši reitingu sastādītāji un publicētāji nesaprot ar ko nodarbojas un ar ko viņiem ir darīšana. Nekas – rīt sapratīs! Un arī jūs to uzzināsiet! Fragmenti no: http://www.aisbergs.lv/?p=1313 | |
Kategorija: Pārdomām | Pievienoja: Janis_A (11.Mar.2010) | |
Skatījumu skaits: 1043 |
Komentāru kopskaits: 0 | |